mandag 7. juni 2010

Kort til navnedag



Fikk bestilling på et par kort her, bl.a et til en gutt som skulle ha navnedag. (Det er vel det man kaller det? )

Jo mer jeg ser på det jo mer usikker blir jeg på thickersalfaet, jeg føler det blir feil med liten e i navnet, strengt tatt så skal det jo skrives med stor bokstav.
Men nå har ikke det alfaet store bokstaver og ikke har jeg noe annet i den fargen heller.
Kan jo selvsagt bruke hvit, for det har jeg.

Får la det ligge og kverne litt og se hva jeg gjør, har fortsatt god tid på meg før det skal leveres.


Har brukt ark fra PaperHouse her.
Bildet er i selve arket og jeg har brukt resten av samme ark.
En heklet blomst jeg fikk i en pakke for litt siden samt et liten primablomst
Tyll, pompom, fjær, halvperler og charms
Bokstavene er thickers og fra Adornit
Svertet kanter med CatsEye - ice blue




8 kommentarer:

mettepip sa...

Så sart og nydelig kort Marianne! Helt skjønt, og lekre detaljer som vanlig! Synes ikke det gjorde noe med liten e, men skjønner at du er litt usikker (sånn er jeg også;)) Men resultatet synes jeg var fint med liten e også.
Så herlige sommerbilder du har under her.
Og så må jeg gratulere med en velfortjent seier i K-O-M. Kortet ditt var helt nydelig!
Ha en flott uke!
klem fra
Mette

Kari sa...

Lekkert! Rett og slett lekkert. Er det ikke dumt at de alfaene bare kommer med små bokstaver? De er jo så flotte men jeg ser hva du mener i forhold til navnet. Men så tror jeg også at hvite bokstaver blir litt feil. Nei la det være du, var jo nydelig og passet i fargene og alt.

Anne sa...

Det var kjempeflott! :)
Syns ikke det gjør noe som helst at det mangler stor forbokstav.

Renate sa...

Så vakkert et kort du har laget Marianne. Synest thickersene passet utmerket til kortet jeg, men kan du evnt bruke ett 3 tall på hodet til en stor E? Husker ikke i farta om de kommer med tall som er større enn bokstavene..

Ha en nydedelig dag. Klem

annes paperfun sa...

Ååå så lekkert!!!
Nydelig duse farger.
HA en superduper god dag da :o))
Storklem Anne

Lisbeth sa...

Det er lekkert, duse og flotte farger!!!
Ikke noe å tenke på, navnet er greit som det er:0))
Klem, Lisbeth

Anonym sa...

Nydelig kort -skikkelig søt bilde med barnehånden:) -Flotte duse farger og koselige charms :) -Gjorde ingenting med lite e synes jeg -blåfargen passa så fint:)
KlemT

Solveig sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Den varmer, skal du vite:o)
Du slutter aldri å imponere! Dette kortet var helt nyyyyydelig, Marianne! Så sart og skjønt - flotte farger som understreker kjærligheten ved et lite barn. Synes det var helt perfekt. Ville ikke ha endret på noe:o)

Ønsker deg en flott onsdag der østpå:o)) Håper solen og varmen kommer til deg.
Klem fra Solveig