mandag 26. april 2010

Nytt vintagekort

Det har blitt lite med kortlaging i helgen, har stort sett vært opptatt av å arrangere CASAmaraton. Det har vært kjempegøy altså. Så utrolig mye flott som har blitt laget i løpet av denne helgen, 18 LO og 18 kortoppgaver samt oppgaver i både strikking og hekling. Helt imponerende hva medlemmene har klart og presset seg til å lage. Vil tro at det var mange slitne sjeler når siste oppgaven var levert inn i går kveld.
Flinke CASAkreativister har det også vært, takk for en herlig helg Ruffa, Mi@ og Linn!

Vel, helgen er over og jeg har fått laget et kort i dag. "Back to "basic"" kan man vel kalle det, litt vintage igjen.

Ark fra Webster's
Bilde og den nydelige blonden kjøpte jeg i Vikingskipet i helgen. Bildet hadde hun kjøpt og farget i kaffe. Måtte bare kjøpe noen av dem, selv om jeg tror jeg har de samme her hjemme :D
Blonden har jeg farget med litt Glimmermist, det samme med den prikkete blomsten og litt på mønsterarket.
Har også brukt tranparent på begge sider av bildet.
Pyntenål er fra KristinL samt hjemmelaget. Har surret litt av blonden rundt den ene pyntenålen og litt hyssing rundt.
Fjær,
Tyll,
Blingswirl og pebbles fra Prima
Småroser fra Ebay
Minipompom fra KristinL
Charms sommerfugl og rondeller med bling i senter
Rufset og svertet kanter med Distress - vintage photo
Gammel bokside














7 kommentarer:

Paper Paradise sa...

Gorgeous card, and the lady is so beautiful. There is something special about vintage images. Love the colours too. x

Anonym sa...

Nydelig kort! ♥ Nydelige detaljer som alltid! Flott fargekombinasjon også! ☺

Kari sa...

Helt nydelig kort! Bildet har jeg ikke sett før, det var fint!

Kari sa...

Nyyyydelig Marianne. Men går det an å bade bilder i kaffe altså? Trodde de ble ødelagt eg da...

Takk for jobben dere la ned i helgen også. Har storkost meg så fort jeg fikk satt meg ned. :D Og så ble det premie på meg, enda jeg har fått en premie i seg selv med kortene. :D

mettepip sa...

Takk for en herlig helg Marianne! Dette var så moro, og har nesten ikke "landa" ennå jeg;)
Måtte ta en tur på kveldsåpent med lansering av nye stempler på Minnehjørnet i dag også. Der fikk jeg med meg et par "make and take" også!
Fantastisk vakkert dette kortet du har laget i god Marianne-stil! Lekre detaljer som vanlig, og mange flotte elementer. Har du knytt sammen tyllen eller har du surret noe rundt? Synes den ofte er litt vanskelig å ha med å gjøre.
Synd det ikke ble så mye du fikk lagd i helgen da, men setter veldig pris på den store innsatsen dere har gjort for oss!
Klem fra
Mette

gudrun sa...

Nydelig kort!!

Elisabeth Helland sa...

oh lalla, for noen mektige detaljer du har lagt inn her på kortet ditt...me like....
ha en fin fin dag videre du og dine...