onsdag 7. april 2010

Gratulerer med dagen

Fikk endelig tid til å lage et kort med de nye arkene fra Maja Design.
Kjøpte dem jo før påske men har vært opptatt med andre ting så de måtte bare legges bort.

Et helt enkelt kort med ark fra Carpe Diem serien. Brukt begge sider av arket.
Stempelt har jeg fått fra Madame Scrap. Det er et vakkert stempel som jeg tror jeg kommer til å bruke veldig mye.
Blomster fra Prima, tyll, bånd,
egenproduserte pyntenåler
Pebble fra Prima og halvperler.
Bokstavene er Adornit.
Svertet kanter med Distress Ink - walnut stain, samme har jeg brukt på stempelet.





3 kommentarer:

Kari sa...

Åhhh dette likte jeg! ♥♥♥

Rett og slett, likte damen, fargene, arkene, distressingen din!

mettepip sa...

Lekkert i nyyyydelige farger Marianne! De arkene er jo så vakre da. Kjempeflott stempel også, og stilig og stemple det rett på mønsterarket!
Klem fra
Mette

Kari sa...

Heyyyy du vant hos TJSC, så KULT! Gratulerer så masse! *hopper og danser*