torsdag 4. mars 2010

Love is in the air




Februaroppgaven på CASAkreativ var å lage et romantisk kort
I tillegg måtte det være med 3 hjerter og tre knapper

Jeg har brukt ark fra Cloud9Design.
Klippet ut flere av detaljene fra arket og montert på nytt.
Stemplet og klippet ut et hjerte i bølgepapp samt at jeg
har stemplet hjerter med Gesso og klippet ut.



Blomster fra Prima
Gamle og nye knapper m/floss
Hjertecharms
Bildet er fra utklippsarket til Gudrun Loennecken, pusset med pussekloss i kantene
Teksten under bildet er fra Webster's journaling cards
halvperler
tyll
















Her sees litt av hjertet av bølgepapp





Teksten her er rubons
Skyene er montert med 3d-puter








10 kommentarer:

Kjellaug sa...

Lekkert,du har brukt så mange flotte detaljer.

Kari sa...

Var dette med i konkurransen? Kan ikke huske å ha sett det. Nydelig var det i alle fall. Den hvite knappen var kjempelekker, og det sier litt for jeg liker egentlig ikke å bruke knapper på kort.

Turid sa...

Så herlig kort! Var det jeg visste at jeg hadde "glemt" en utfordring *knis*
Skylder på scrappetørke....
Mye lekkert i bloggen din siden sist jeg var innom!
Skikkelig inspirerende å titte innom igjen!

Klem Turid

Maren sa...

Så flott kort! Jeg syns også den hvite knappen var lekker!

Ha en fin kveld!
Klem fra Maren :]

Renate sa...

Aldeles nydelgi Marianne.
Lekkert med bølgepappen mot det ellers så romantiske og så fint det ble med det Pelle papiret. Nå fikk jeg en ide om hva jeg skal bruke mitt eget til.

Ha en super helg. Klem

Solveig sa...

Så søtt et kort du har laget!
Hvis ikke romantikken blomsterer rundt dette motivet, så vet ikke jeg:o)
Ønsker deg en flott helg, Marianne.
Klem fra Solveig

mettepip sa...

Så herlig romantisk kort Marianne! Du er så flink til å være kreativ med mønsterarkene. Mange stilige detaljer her. Skyen med teksten var supersøt.
Vi hadde et flott treff i går ja. Du får slenge deg med neste gang vet du (det hender vel du er på disse trakter).
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette

annes paperfun sa...

Åh!!! Så herlig kort!
Ja det var romantisk og herlig harmoni!
Ha en superfin søndag.
Her er det sol og gleder meg til å sitte ute i dag.
klem Anne

The Dolphin Inn sa...

Beautifully romantic, gorgeous work TFS XXX

Mariann (mais) sa...

Nydelig og stemningsfullt kort :)
Romantiske farger og herlige detaljer.
Klem Mariann