lørdag 13. mars 2010

Gavepose

Begynte på en pose for en stund siden.
Kjøpte meg nemlig noe maling på Panduro da vi var i Sverige sist
og måtte teste den ut.
To tuber - en oransje og en turkis.
Den turkise var jo veldig metallic oppdaget jeg etterhvert da.
Men fargesterk var den jo, og det var det jeg var ute etter.

Så da tok jeg frem en slik gråpapirpose som jeg fikk noen blonder i engang.
Svertet kantene med Distress - vintage photo

Malte i vei med oransje og turkis.

Så var neste step å finne ut hva jeg ville med denne posen da.

Fant frem litt ting og tang, malte litt mer på bølgepapp og blomster,
samt noen gamle chipboard-bokstaver.

Fant et mønsterark som jeg rev til og svertet med sort
Noen biter med mesh i passende farger.

En billett, fjær, bånd som ble stiftet fast
filt, scrappers floss og en bit av et av mønsterarkene til G45

Da jeg tilslutt var ferdig fant jeg ut at jeg kunne bruke denne posen som "vertinnegave"
til en venninne jeg er invitert til neste lørdag. Kjøper en pose med noe "godis" og putter oppi.





Disse to hattene har jeg klippet ut fra en ATC-blokk jeg kjøpte for evigheter siden

Blomstene er sauset inn med samme maling.
Det var egentlig gule chipboard

5 kommentarer:

Kari sa...

Dritstilig Marianne! Knalltøft og jeg skulle gjerne vært venninnen din. ;-)

Ha en super helg!
Klem Kari

magnholia sa...

Hva er en ATC-blokk?Kule farger på posen , synes jeg!

Maria sa...

OI! WOw, helt rått! Dette er så stilig at jeg ikke hadde turt å putte noe i den posen, hehe. Stilig at du kliner med farger, ME LIKE!!

STOR helgeklem fra
Maria :))

Galskap sa...

WoW! Den var flott! Flinka ;)

Toi9 sa...

Skikkelig stilig !!! Herlige farger og mange lekre detaljer :)
Ha en fin dag :)
Toini