fredag 4. desember 2009

The winner is...... from Webster's

Har hatt min daglige runde inne på InspireME - Webster's og kikket på alt det vakre som blir produsert av disse utrolig flotte papirene.

Gikk inn for å sjekke hvem som vant novemberutfordringen. Det var å dekorere en "kjøkkenting".

Og sannelig min hatt har jeg vunnet!!!! Min lille kjeksboks har blitt trukket ut som vinner!

Premien: "a Webster's Pages paper collection of your choice"

Så nå må jeg studere kolleksjonene nøye altså.
Ikke nok med det, jeg har jo også vunnet en trekningspremie der inne fra 12 days of Christmas Crop. Er ikke helt sikker på hva det var men det kommer vel i posten snart.

Juhu...for en herlig fredag!

4 kommentarer:

mettepip sa...

Gratulerer! Så moro da, og så flott premie;)

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer så mye!! :-)

Paper Paradise sa...

Good for you, I am so pleased for you !!!!! x

Anne H. sa...

Gratulerer - det var en god start på helgen!
Ønsker deg en fortsatt god og kreativ helg.
Anne :-)