mandag 21. desember 2009

Ny fyrstikk kommode

Min datter spurte om jeg ikke kunne lage en fyrstikk kommode til hennes venninne i julegave. (hun skal legge noe oppi skuffene )
Ble ganske enkelt da jeg ikke hadde så mye tid på meg.

Denne gangen brukte jeg litt tynnere papp til bunn og topp.

Ark er fra DCWV og rød bazzill.
Svertet ark, kartong og "skuffene" med CatsEye - charcoal
Knotter er fra Tim Holtz







Hjertet er QK, festet med 3d-puter og så har jeg brukt hvit penn og laget noen streker
Bokstaver er tiny alpha fra MM, svertet med Charcoal
En "dimmelenke" som har hengt på en lapp til en genser, tredd på en nøkkel og limt på.
Bling


Samme hjertet og litt blingswirls fra Prima



Noen blomster fra Prima på toppen med en rød perle inni






5 kommentarer:

mettepip sa...

Kjempeflott kommode Marianne! Stilig med "dimmelenka". Tenker venninna blir glad for denne!
Klem fra Mette

Linda S. L sa...

wow! for en super flott liten kommode!!
god jul!
klemmmm

Solveig sa...

For en flott venninnegave. Den skaper nok glede!
Tusen takk for koselig kommentar, snille du! Jeg har hatt sånn glede av å følge deg og bloggen din...du er bare såååå dyktig å lage kort. Gir meg masse inspirasjon både med farger og ideer.
Takk for året som har gått....Gledelig Jul min venn. Følger deg videre med glede i 2010!!
Klem fra Solveig

Marie Wisén sa...

Hej! Vilka fina saker du gör!!!! Mycket fint att inspireras av. Du hade gjort flera byråar, super söta!!! :o) Jag har gjort en byrå oxå... Jag tittar snart in igen!

Kram Marie

Hildes kort sa...

Så flott kommode da:-)