onsdag 13. mai 2009

Vinnerbidrag - KOM bryllupskort/skisse

Utrolig men sant, jeg vant (delt 1.plass) denne runden av KOM :) Det hadde jeg aldri trodd da jeg leverte inn dette bidraget. Tusen takk til alle som stemte på kortet mitt *klem*



Alt av ark som er her er fra Webster's. Fuglen har jeg klippet ut og det samme med den "tag'n" som ligger under bildet og "happily ever after". Bildet har jeg funnet på nettet. Brun bazzill som matte. Pompom og hjertecharm samt litt blingswirls. En liten halvperle har funnet sin plass som øye til fuglen. Alle kanter er svertet med Creamy Brown. Bokstaver fra MM og organzabånd. Har brukt 3d-puter under fuglen.

10 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer med velfortjent seier! Et nydelig kort!

annes paperfun sa...

Nydelig..nydelig kort ..dette la jeg merke til under avstemningen :o)
Gratulerer med en velfortjent seier!
Kos deg idag...stor klem Anne

Jossa sa...

Gratulerer så mye med en velfortjent 1.plass!!
Dette var et nyyyydelig bryllupskort, som var min favoritt under avstemningene....

Masse lykke til i siste runde av konkurransen:)

Klem Jossa

Monica sa...

gratulerer!
Kortet er jo helt nydelig da! herlige farger, og kjempefint pyntet! Akkurat passe mye av alt! :)

Norunn sa...

Det var et ordentlig nyyydelig kort!!

Lisbeth sa...

Gratulerer med seieren! Det var et nydelig kort...
Ønsker deg en riktig flott helg!
Lisbeth

Unknown sa...

ÅÅÅ så lekkert dette var! Nydelige design og farger!

PS: Du har feil knapp til scrappetoppen... du har til den gamle listen, og ikkje til den nye.
Den nye klarer ikkje telle antall besøkende uten at knappen er i bloggen din.
Du finner koden i mailen du fikk ved registrering. Den rosa knappen du har fra før, kan du bare slette!

Sylvia sa...

Nydelig kort, fuglen gjorde seg så godt, aldeles nydelig kort!

MN sa...

Kjempeflott kort :-)
Fuglen var jo virkelig prikken over i´en :-)

Sissen sa...

Gratulerer, det var et veldig fint kort du har laget :)