søndag 14. oktober 2012

warm roses - DT 3rd Eye

I dag, som den første snøen har ramlet ned her på østlandet vil jeg dele et par ting jeg har laget for 3rd Eye

Jeg bare elsker denne rosen og den kan brukes på så mange måter!!
Her har jeg stemplet med Distress Stain. Ble det ikke lekkert?

Today, the fist snow fell here where I live. Thought I would share some warmth with you, designed for 3rd Eye
I just love thise rose and it can be used in so many different ways. On this card I've stamped with Distress Stain. Isn't it cool? I like the dramatic feeling with the black tape, the red rose and the distress splats!


Og her har jeg laget en tag i litt sånn vintagestil, inspirert av alle de nydelige fargene som er i naturen nå. Også her er rosen stemplet med Distress Stain
Here is a tag, inspired by the beautiful colors in autumn. And the rose is stamped with Distress Stain.


Stempelet heter TES-020

7 kommentarer:

Drycha sa...

Amazing projects!!! I especially love bloody roses from card <3

Yasmin sa...

Fantastisk kort og fantastisk tag!! Du er bare fantastisk dyktig Marianne!! Bøye seg i støvet! :)

noomiy sa...

You know how I love card number 1, right?
Like crazy!!! :)

Camilla sa...

Så herlig bruk av stemplet!
Nydlige farger og rekner med mottager ble fornøyd :D

Linda Brun sa...

SNØ?? Det var da tidlig syns jeg. Her har det vært fantastisk høstvær, veldig deilig imellom alle regnbygene.
Et fantastisk flott kort og lekker tag. Du rocke 3rd eye stemplene :-)

Mikaela sa...

så läckert!

Kreativelena sa...

Digget det hvite kortet her intenst.. Det var skikkelig stilig, og legges herved i inspirasjons mappa mi :-)