fredag 13. juli 2012

Keep on believing -art journal

Første tenkte jeg å minne om kursene jeg skal ha hos Papirpikene 25 august. Det er fortsatt noen få ledige plasser på begge kursene. Hadde vært kos å se deg der :)




Så til siden min, endelig en ny side. Har vært ganske så hektisk her den siste tiden. Driver og pusser opp i stua og vi har "jaktet" på nytt gulv. Malt alt av dørlister og vinduskarmer hvitt - så herlig og lyst det ble :) Siden min ja. Laget til AJ-utfordringen på CASAkreativ. Blått og en tag måtte være med. Her har jeg brukt gesso, sort og hvit. Ulike dylusions inks, samt stempler og stensiler. Tagen er en lerretstag som jeg har farget med litt maling. Tape har jeg også, selv om den er ganske skjult nå. Hjertet er et skumstempel fra Heidi Swapp.

Finally a new page again. Have been rather busy lately, doing some redecorating in our living-room. This page I've used black and white gesso, dylusions inks, stamps and stencils. Tape and a canvas tag.








Ha en flott helg og fortsatt god sommer ♥

2 kommentarer:

Tusia Lech sa...

Wonderful page! So true.

Linda Brun sa...

Så kjekt det høres ut med nyoppusset stue. Her går det i utgraving av kjeller og stua må nok vente noen år enda ;-)
En flott Aj side, digger alt det sorte mot det blå.
Ønsker deg en fortsatt fin helg!