søndag 9. oktober 2011

Charming



Har kost meg med en LO i dag. Opprinnelig tenkte jeg å lage til Once Upon a ...Sketch men så glemte jeg meg, glemte både skissen og journalingoppgaven 'lol'
Jaja.... jeg ble i alle fall fornøyd med LOen min og det er det viktigste.

Tok noen bilder av Sarah i går ettermiddag, hun hadde fått masse nye klær og var så fornøyd.


Ark fra Heidi Swapp
masse ulike biter av ark/tags
journalingark fra Prima
blomsterbånd fra Wild Orchid Crafts
alfa fra Prima
chiboard (skiltet)
rubons








11 kommentarer:

Linn sa...

Vettu jeg bare elsker det du lager skorpis. Jeg blir så inspirert og ofte tenker jeg, åhh sånn har jeg og lyst å lage hihi! Det bakgrunnsarket har jeg også, men ikke funnet noen måte å bruke det på. Men dette var sykt stilig altså! fine pia du har♥

Duuu de der blomsterbåndene fra Wild Orchid Crafts, hvor kjøper man slikt? Varm klem til deg snuppi!!

Crie Artezzanato sa...

Beautiful LO!!!!


Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

Ellen sa...

Så utrolig velkomponert! Lekker harmoni mellom bilde og alt det andre. Sååå fint ark!

Randi Elisabeth sa...

Nydelig:) Digger taggen i posen og så det skiltet da:)))

Lene - Nabon sa...

Nydeliiiig! Elsker!

Anne sa...

Nyyyydelig! Så lekre farger og oppsett, og jeg elsker plasseringen/bruken av blomsterbåndet! :)

sandi sa...

Wow! This is absolutely gorgeous! Love it! Love the color, so vintage like!

Solveig sa...

Så nyyyydelig, Marianne!! Både i farge og kombinasjon mellom røft og romatisk. Du er og blir en kunstner, min venn!

Klem fra Solveig

Patricia sa...

sweet layout...

Heather Jacob sa...

wow Marianne, this is breathtaking ... wow oh wow I adore all of this page my new fave of yours ... hugz x

Eila Sandberg sa...

Jag blir som ett eko av alla de föregående damerna, denna layouten är bara så förunderligt vacker! mild i färgerna, fint foto och bara helt underbar att titta på och beundra! xxxx