lørdag 2. april 2011

Dekorert boks - CASAfeature G45

En av tingene jeg lagde til denne var en boks som jeg dekorerte. Tom sjokoladeboks (metall). Planen er at den skal brukes som emballasje til en konfirmasjonsgave til nabojenta.

Malte først boksen med gesso og har i tillegg brukt akrylmaling (brun+gull).
Arkene jeg har brukt er fra Renaissance faire collection samt tags i samme serie.
Masse blonder og bånd. Svertet alle kanter med distress - vintage photo.
Ulike tekststempler fra Stempelglede.



















3 kommentarer:

livmme sa...

den var utroolig lekker! Er helt forelsket jeg. For en flott ide og jeg elsker måten du har eldet både esken og tilbehøret på her! Digger rosetten på toppen!

Vibeke sa...

Noe så lekkert!!! Denne var rå flott, Marianne!!:)

Kari sa...

Fantastisk lekker boks Marianne! Nydelige farger og lekkert pyntet. Kan tenke meg nabojenta blir strålende fornøyd med denne, det blir jo en ren gave i seg selv dette her!

Ha en super søndag!
Klem Kari