torsdag 4. november 2010

Høyere enn deg så! Utfordring fra Ruffa

Ja, da måtte det jo komme, siden jeg ga uttrykk for at jeg ikke var så glad i rødt når jeg snakket med Ruffa.

Så hun kom med denne utfordringen til meg:

Det skal være HVIT bakgrunn eller så skal ALT være monokromatisk RØDT.

Bildet kan du velge selv

Koooooos deg

Kose meg ja ...... det gjør jeg jo ved scrappepulten for tiden, men IKKE med rødt :D

Vel, jeg måtte jo såklart ta utfordringen på strak arm og hadde en liten plan. En liten plan kan man vel si. Jeg hadde et bilde, jeg tenkte søm og maling.
Når det gjaldt pynt så er det tydelig at jeg ikke er så begeistret for rødt - for det er det lite av i sakene mine ja. Men maling har jeg jo :D (mangler tydeligvis en rød Glimmermist)

Her er da det relativt ville resultatet mitt:

Bidet er fra en tur Sarah og jeg hadde på Domkirkeodden. Hun klatret på denne statuen som står midt uti en liten skog. Statuen som dere sikkert ser er Teskjekjerringa.
Kun hvit bazzil, ikke annen ark i det hele tatt.
Rød akrylmaling som jeg brukte på et eggeglass og et melkeglass for å lage sirklene
Bokstavene (de store) er farget med samme maling.
Andre bokstaver er dymo og klistrealfabet
Knapper - mange av dem (til meg å være)
blonde og pompom
stempel fra Tim Holtz
Piler er klistremerker
maskinsøm
bling
binders (til og med de er malt - rødfargen på originalen ble så feil)
rubons (den røde "blomsten" i venstre hjørnet)













4 kommentarer:

Maria sa...

Hihi, morsom lesing! Nå må du vel bli glad i rødt? Denne ble KNALLstilig! Jeg elsker jo rødt og hvitt jeg da ;)

Stor klem fra meg til deg

mettepip sa...

Knallstilig Marianne! Så flott med malingen og stemplingen.
Du tar jo den utfordringen etter den andre på strak arm!
klem fra
Mette

Maggie sa...

Knalltøff og morsom LO!
Med tanke på at du ikke liker rødt, må jeg si at du taklet denne utfordringen meget bra. Snakk om utfordring!

Scrappegal sa...

Sier det igjen jeg! Denne er dødskul! med alle malings og stempel-detaljene!!!! :D Den blei så røff og tøff asså! :)