torsdag 23. september 2010

Poppygirls er i farta!




Endelig kan jeg annonsere hemmeligheten min. Den jeg har gått og bært på nå en stund.

Jeg har blitt en Poppygirl!! Sammen med Maria Hollum utgjør vi nå designteamet til Vibeke Spigset! Hipp Hurra!! Du kan lese mer i bloggen til Vibeke her.

Jeg ble kjempestolt og ikke minst glad da Vibeke spurte om jeg ville bli med på laget og vise frem hennes flotte design. Hun designer for Poppydesign, Scrappers Choice og Panduro. En utrolig kreativ dame!
Herlige ark, både i kvalitet og design! Elsker å jobbe med dem!

Her er noen av tingene jeg har laget og som også er publisert i bloggen til Vibeke:

Julekort:
Ark: Tradisjon - engledans og
Tekst fra Poppydesign for Panduro - Country Christmas - Feliz Navidad
Tekstilbrad fra Poppydesign for Panduro
Pompom
3D-puter
Pussekloss
Hvit bazzill




En kokebok/oppskriftsbok:
Helt vanlig bok med linjer kjøpt på Nille hvor jeg har dekorert frem og bakside.
Ark:
Poppydesign - Tradisjon - Julenatt
Poppydesign - Tradisjon - Snøfall
Poppydesign for Scrappers Choice - Nostalgia tags
Poppydesign for Scrappers Choice - Vinterstempel
Alfabet: Adornit














Julegodt:
Ark:
Poppydesign for Scrappers Choice - God Jul
Poppydesign Tradisjon - Julegrend
Plastemballasje fra noen blomster
Blomst,
Hjerte - QK
hamp + bånd






15 kommentarer:

Scrappelise sa...

Gratulerer, gratulerer! Så spennende dette er og de er heldige som fikk deg i teamet! :-)))

Turid sa...

Gratulerer såååå mye! Så spennende da :D
Det er forresten ikke noe rart at du ble spurt, for du tryller frem de lekreste kreasjoner! - og nå blir det enda mere! Jippi! :)
Takk for at du deler og inspirerer Marianne!
Klem Turid

soltroll sa...

Så spennende!! Gratulerer så masse!!
Det er deg vel unt.... c",) Gleder meg til å følge med på hva flott du lager videre.
Klem fra Merete

Vibeke sa...

Så kult!! Dette var virkelig velfortjent, Marianne!! Jeg har bare ventet på når det skal skje at du ble snappet opp av et designteam!!:

Gratulerer så mye!! Gleder meg til å se hva dere finner på:)

Ønsker deg en flott helg :)

Kari sa...

Gratulerer, Marianne! Dette tror jeg er et blinkskudd, både for deg og designteamet :-)

Klem, Kari

Unknown sa...

Gratulerer så masse Marianne. Gleder meg til å se ennå mer av alt det vakre du lager.

mettepip sa...

Gratulerer så masse Marianne!
Dette blir spennende!
Heldige Vibeke som har fått deg med på teamet!
Lykke til!
klem fra
Mette

Anonym sa...

Gratulerer så masse Marianne! Så fortjent at du blir DT, du lager vannvittig masse lekkert!
Lykke til! ☺

Renate sa...

Så utrolig spennende Marianne, men jeg må si at jeg slettes ikke er forbauset. Jeg elsker alt du lager og du skaper jo så mye variert og lekkert at man kan bli stum av mindre.

Gratulerer så mye og lekre saker du har laget allerede!!!

Klemmer fra Renate

Maria sa...

Kjempespennende dette Marianne :) Gleder meg til å ''jobbe'' sammen med deg. Dette ble utrolig lekkert!!!

Kjempeklem fra
Maria

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye!!! Det blir spennende å få se mere av deg, -veldig mye fint du lager!
Lykke til!

Ha ei God helg!

Anonym sa...

Dette er kjempemoro! Og jeg er så utrolig stolt over å få samarbeide med deg! Nå gleder jeg meg masse til vi møtes på CASA treff! :-) Stor klem

Anita sa...

Gratulere så mye. Med alt det nydelige og tøffe du tryller frem, så skjønner jeg godt at du er blitt valgt. Hærlige kreasjoner du har trylla frem hær.
Lykke til, gleder meg til å se mere;))

KLem Anita

Kos med papir og saks sa...

gratulerer så mye med DT'jobben. masse lekkert på bloggen din.

Lurer på om adornit er en font eller et alfabet til en av kuttemaskinene?

Marianne/skorpionen sa...

my little scrapping corner: jeg får ikke kommet inn i bloggen din og svart.
Men Adornit er klistrealfabet.
Marianne