onsdag 11. august 2010

Skissedilla #72 - You & Me operawalking



Fikk en "glup" idé her i kveld og måtte bare sette den ut i livet.
Skissedillas skisse #72 måtte jeg bare scrappe.

Det lille jeg har brukt av ark er fra Papirdesign og Webster's.
Har brukt rød akvarellmaling og malt over en rull med tape jeg tok med fra jobben, som ikke lenger ble brukt. Samt rundt bildet. Bildet er tatt i fjor sommer fra en Oslo-tur vi hadde.
Synes dette bildet er så stilig med de fargerike klærne og det hvite/grå fra Operabygget.

Sort bånd
Rød pompom
Ulike blomster
Perleranke
Lenke fra et WoW-plagg
Sort stor brads
Halvperler
Tittelen er fra et ark jeg ikke husker produsent samt bokstaver fra Webster's










10 kommentarer:

Carrin sa...

Så herlig! Snakk om fengende fargevalg, og et bilde som roper etter å bli plassert nede i det hjørnet der. Lekkert! Tusen takk for at du deltar.

Paper Paradise sa...

How gorgeous. What an impact with the red and white!!!!!!! Lovely. x

Maria sa...

Denne LOen er bare rålekker Skorpis! Digger alt du lager :)

Masse klemmer fra
Maria

Kari sa...

Jeg digger denne jeg også, herlig fargesprakende og utrolig stilig med alle detaljene i rødt og sort! Liker den stilen med all pynten samlet sånn også, rett og slett stilig!

Ha en super dag!
Klem Kari

Sylvia sa...

Tøffeste LOen jeg har sett på lenge:-)
Har stor sans for denne typen "dekorering"
Den var bare helt rå altså!!

Lene sa...

Knall stilig !!!! Herlig enkel!

Renate sa...

For en helrig fargebombe fra deg Marianne. Jeg bare digger den. Enkel og samtidig full av detaljer. Lekker altså!

Ha en super dag på Hamar. Klem

Linn sa...

Wooow Skorpis, denne var bare sinnsyyykt rå, fantastisk rett og slett med farvevalg og så kult med malingen!!

Francielle sa...

Råååålekkert som vanlig! Stilig bilde. Elsker all klininga med malinga! tihi! God helg!

Synnøve sa...

Kjempelekker LO! Digger disse "stripene" dine og den knall røde fargen!