lørdag 1. mai 2010

Til konfirmanten - KOM#2




Forrige ukes oppgvar var å lage et kort med minst 4 stempeltrykk.
Jeg hadde bestilling på konfirmasjonskort til jente og valgte å lage et slikt.

Jeg har brukt ark fra Maja Design her
Motivstempel (jente) er fra North Stamps,, fargelagt med Distress reinkere
Skyer og ugler fra Sassafrass
Diverse andre stempler fra Tim Holtz
Tekststempel fra stempelglede
Blonde fått av KristinL farget i rødvin
Blomster fra Prima og Ebay
Halvperler og charms
Borden har jeg brukt punch fra MS på
Svertet med CatsEye - charcoal
Sommerfuglen har fått litt stickles på seg













7 kommentarer:

Merethe sa...

Det var et flott og lekkert kort. Likte detaljene med sommer fuglen og skyene. Flott pyntet.

Kristin Langnes sa...

Wow, så lekkert kort. De uglene var råkule! Er det stempel? Synes jeg dro kjensel på den blonden ja, den passet jo perfekt her!

Kari sa...

Så utrolig stilig kort Marianne. De uglene ble knallstilige!

Anonym sa...

Så lekkert konfirmasjonskort! Skikkelig stilige farger!

mettepip sa...

Så dette var ditt altså - fant ikke noe typisk Marianne-kort jeg;) Det var veldig stilig. Likte så godt de uglene! Og kjempestilig stempeltrykk. Masse flotte detaljer som vanlig!
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette

Christina sa...

Ååå, så lekker kort

Renate sa...

Guri for et stilig kort!
Røft og feminint på en gang og knalltøft både med uglene, perleøynene, klokkecharmsen og primablomsten til det kule trykket.

Ha en super dag. Klem fra Renate