lørdag 7. november 2009

Oransje englekort

Har visst glemt å legge ut kortet jeg laget til oktoberkonkurransen inne på CASAkreativ.

Oppgaven var å lage et kort med fargen oransje som dominerte.


Hadde noen lekre ark i akkurat den fargen, herlige fargetoner forresten. Samt et glansbilde jeg kjøpte for lenge siden som passet så bra.
Ellers har jeg brukt en sommerfugl (glansbilde), miniroser smat solsikker kjøpt på Unik Hobby.
Stempel fra Kreativ Hobby.
Fjær, tyll, pompom og en rest av en velourbånd.


4 kommentarer:

annes paperfun sa...

SÅ mye LEKKERT du har laget den siste uken!!!
Det dørskiltet var bare helt nyyydelig...så delikate farger og lekkert pyntet!

Du verden..så moro at vi nesten kan feire våre bursdager samtidig :o)

Ja de undervanns bildene har vi tatt med eget kamera... det er et olympus kamera som man kan ta bilder og filme under vann...helt ned til 10 m under vann ..he..he.. ikke det at jeg er så langt under da :o)
Vi ble veldig overrasket over at bildene var såpass klare og fine i fargene.
Ha en flott lørdag du også ...og en riktig god bursdagsfeiring

Kari sa...

For et fargerikt og fint kort! Nydelig engel! Og så forstår jeg av innlegget over her at du har bursdag i helga, gratulerer så mye!

Nina sa...

Wow, det er rett og slett knall lekkert!!

Mariann (mais) sa...

Et kunstnerisk og stemningsfullt kort i nydelige farger :)
Klem