tirsdag 15. september 2009

Bursdagskort - Nemi

Datter til noen venner av oss fyller 20 år om noen dager og jeg fant ut jeg skulle lage et kort til henne.

Hun er en stor Nemi-fan samt at hun er veldig musikalsk og spiller bl.a. gitar.
Dette kunne jo godt vært et bidrag til forrige runde i KOM, men da tenkte jeg ikke så langt. Så kortet har blitt laget nå de siste dagene.




Har brukt lilla bazzil og printet ut bildet fra nettet.
Brukte også lilla bazzil til "Iren" og "20" med Epic Six.
Ellers er det noen lilla roser, sort blonde, sorte rhinestones fra KaiserCraft samt Grungeboard fra Tim Holtz som er svertet med Cats Eye - Charcoal.
Mønsterark er fra Moxxie
G-nøkkelen er klippet ut av et mønsterark fra Piggytales
Brukt litt sølv Stickles fra Ranger på blomst og grungeboard
.

5 kommentarer:

Solveig sa...

OJ, så stilig!!! Du viser sannelig at du kan mestre mange metoder og uttrykksformer! Er imponert. Jeg føler jeg har låst meg helt fast i en stil.... Du nevnte tidligere her at du ønsket å prøve noe nytt/nye ideer-her har du fått til noe annerledes:o) Begge disse siste kortene er inspirerende i så måte.
Ha en fin dag, Marianne!
Klem fra Solveig

mettepip sa...

Så lekkert Nemi-kortet ditt var! Så fint bilde du fant på nettet - fant bare striper jeg;)
Skikkelig tøff bakgrunn og elementer som gjorde dette til et skikkelig tøft kort!
Klem fra Mette

Inger-Lise sa...

Lekkert kort.

Har noe til deg i bloggen min:)

Maria sa...

Dette er et veldig, veldig stilig og gjennomført kort! Love Nemi! Og må si at jeg koser meg med at du bruker ideen om igjen. Tusen takk for din stemme, det ser ikke ut som at mine fargesprellense kort slår noe særlig an i Kort O Mania om dagen, hehehehe

Masse klemmer fra
Maria

Lille Meg. sa...

Dette kortet var skikkelig rå-tøft! Stilig oppsett og kult pyntet. Du lager utrolig mye fint :D