mandag 13. april 2009

Konfirmasjonskort - jente

Har fått i oppdrag å lage noen konfirmasjonskort til jenter.




Her har jeg brukt ark fra Graphic45 (frem og bakside), blingswirl, blonde, perlebånd og miniroser.


................................................................................................................





Ark fra Moxxie (begge sider), rosa blonde og ricrac, rosa halvperler, hjemmelaget pyntenåler, miniroser og en "sølv-nøkkel".

.............................................................................................................................................




Ark fra Webster's (frem og bakside), blomsterchipboard fra MF som jeg har skjært ut mønsterark på. Skjært ut "once upon a time" fra samme ark. Blomster fra Prima og halvperler. Bilde fra Gudrun Loennecken.

3 kommentarer:

Renate sa...

Fy søren så dyktigdu er på å lage kort. Spesielt så falt jeg helt for det i rosa. Herlig altså. Og synest du er dyktig med farger og variasjon.

Håper du får ei fin uke. Klem

Inas lune hjørne. sa...

Du verden så mange flotte konfirmasjonskort du har laget. Jeg driver på å lager en del selv nå, og håper det er Ok at jeg finner mye inspirasjon her hos deg. :o)

~Kjersti~ sa...

Utrolig flotte kort! Fikk masse inspirasjon! Liker at du lager litt variert. :)